nauczanie zdalne – 5 stycznia 2021

Dzień dobry. Dzisiaj utrwalimy sobie pory roku. W tym celu przeczytajcie z pomocą rodziców wierszyk i odpowiedzcie na poniższe pytania. Na końcu kliknijcie w  opis ” pory roku ” – znajdziecie obrazek do pokolorowania. Na  środku koła przyklejcie wskazówkę i w ten sposób powstanie zegar z porami roku. Miłej pracy! „Rok” – słuchanie wiersza. Nowy Rok się rozpoczyna,
Szczegóły

nauczanie zdalne – 04 stycznia2021

Witajce w Nowym Roku 2021. Jeśli chcecie, zapoznajcie się z zegarem i sposobem odmierzania przez niego czasu. W tym filmie jest wszystko wyjaśnione w bardzo prosty sposób. Zapraszamy Was do ogladania: https://www.youtube.com/watch?v=_Ty2bbbsXbE   Poniżej   pomysł na samodzielne wykonanie zegara przy pomocy rodziców lub starszego rodzeństwa. Pozdrawiamy Was, życzącSzczegóły

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na m-c styczeń 2021;

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na m-c styczeń 2021; w zakresie wychowania zdrowotnego i ruchowego będziemy; • Doskonalić umiejętności prawidłowego odtwarzania rytmu ćwierćnutowego i ósemkowego. • Rozwijać ogólną sprawność fizyczną dzieci, korzystając z zabaw na świeżym powietrzu. • Wyrabiać szybką reakcję dzieci na sygnały dźwiękowe. • Umuzykalniać dzieSzczegóły

SWIĄTECZNA GRAMATYKA POŁACZONA Z LEKCJĄ CISZY

Pszczółki interesują się gramatyką od dawna. Wcześniej poznały niektóre symbole gramatyczne jak np. rzeczownik, czasownik, przymiotnik czy spójnik. Dzieci wiedzą, że rzeczownik, to duży czarny trójkąt równoboczny. Ma kształt wielkiej piramidy. Rzeczowniki budują zdania. Taka forma nadana rzeczownikom przez M. Montessori nie była przypadkowa’ ( trójkąt ma solidną podstawę, aSzczegóły

Szczęśliwego Nowego Roku…))

Wszystkim rodzicom Pszczółek-)) z okazji Nadchodzącego Nowego Roku 2021, życzymy:)) aby kazdy następny dzień zycia był bogatszy we wrażenia od dnia poprzedniego, aby marzenia stały się rzeczywistością, a nieosiągalne cele zdobyczami dnia powszedmiego. poniżej mozecie Państwo obejrzeć film z przedstawienia. https://1drv.ms/u/s!Are36JoLMv_XhQ1IbEUhcTMk88o4?e=MhIIQuSzczegóły

PLUSZOWY MIŚ – POWSPOMINAJMY, JAK OBCHODZILIŚMY JEGO ŚWIĘTO…-))

Historia „pluszowego misia” bardzo nas wzruszyła!!! Żeby uczcić to wspaniałe święto .- od rana przygotowaliśmy misiowi tron, rysowaliśmy jego portrety i układaliśmy napis z ruchomego alfabetu. Wysłuchaliśmy też krótkiej inscenizacji pt. „Pluszowy miś i jego przyjaciele”. Już wiemy, że miś jest ulubioną zabawką dzieci na całym Świecie. Kochają go nasi rodzice i dziadkSzczegóły

ROK Z ŻYCIA NIEDZWIEDZIA BRUNATNEGO.

  Pszczółki poznały życie niedzwiedzia brunatnego w ciągu całego roku. Aby uatrakcyjnić zajęcia, przygotowałyśmy materiał rozwojowy, który pomagał dzieciom samodzielnie zdobywać wiedzę i cieszyć się z jej odkrywania. Na początku zajęć przypomnieliśmy sobie gatunki różnych niedźwiedzi i ustawiliśmy je na mapie świata przypominając sobie nazwy kontynentów, następSzczegóły

Nauczanie zdalne – 11 grudnia

  Dzisiaj jest piątek, 11 dzień miesiąca grudnia i  wylosowałam już nr 22, a numer 22 w dzienniku ma Rozalia. Oto zadanie dla Rozalii. (polecenie należy  w miarę możliwości samodzielnie przeczytać i wykonać.) Do dzieła Rozalka, szkoda, że nie będziemy mogli Ciebie posłuchać.                         Szczegóły